Sprzeciwiam się

Nie jestem Ślązakiem, lecz sprzeciwiam się nienawiści wobec mieszkańców Śląska; to nieprawda, że roznoszą oni epidemię COVID-19.
Nie jestem Żydem, lecz sprzeciwiam się antysemityzmowi; to nieprawda, że Żydzi zabili Chrystusa, że spuszczają dziecięcą krew na macę, że chodzi im tylko o bogactwo, i że chcą przejąć polskie nieruchomości.
Nie jestem muzułmaninem, lecz sprzeciwiam się islamofobii; to nieprawda, że wszyscy muzułmanie są terrorystami, chcą tylko zabijać chrześcijan i gwałcić kobiety.
Nie jestem gejem, lecz sprzeciwiam się homofobii oraz wszelkim atakom, słownym i fizycznym, na przedstawicieli i przedstawicielki mniejszości seksualnych; to nieprawda, że są oni i one „zboczeńcami” i zamierzają przejąć dzieci z katolickich rodzin, by zrobić z nich gejów oraz lesbijki.
Nie jestem lekarzem, lecz sprzeciwiam się nienawiści wobec lekarzy; to nieprawda, że zamiast leczyć, zabijają, wyłudziwszy od pacjenta pieniądze.
Nie jestem Rosjaninem, lecz sprzeciwiam się rusofobii; to nieprawda, że chcą oni zająć Polskę i wysysają nienawiść do Polaków z mlekiem matki.
Nie jestem czarny ani żółty, lecz sprzeciwiam się rasizmowi; to nieprawda, że ludzie o innym niż biały kolorze skóry są gorsi.
Ogólnie, sprzeciwiam się wszelkim formom nienawiści, nietolerancji i wykluczenia z przyczyn narodowościowych, religijnych, rasowych, kulturowych, seksualnych i jakichkolwiek innych. Bo są one głupie, złe i niebezpieczne.
No i świat jest tym piękniejszy, im bardziej zróżnicowany.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zgon fanatyczki

Współwinni

Biały fosfor